Josefins Värld

Måndag

Kategori: Vardag

Antar att idag är en dag då många börjat jobba efter semstern? Huva säger jag bara! jag gruvar mig redan fast jag ska vara ledig två veckor till.
Men på något konstigt sätt känner man ändå att vardagen (och hösten) kommer närmare och närmare. Snacka om att få ångest,  kanske bor jag ändå i helt fel land? detta med höst och vinter är absolut inte min grej!

Hur som helst så försöker vi förlänga sommaren så länge det bara går och idag är ju vädret riktigt härligt:)
Vi har spenderat förmiddagen hos Ingela och Melvin, Elias var gansks lugn så han lekte medans vi pratade och jag tog plats i hängmattan, superhärligt! Sen gjorde vi ett tappert försök att få Elias att cykla, gick sådär men snart så:)
Jätte mysigt hade vi iallafall och just det där med att bara ta det lugnt är verkligen så härligt,  underbara vänner växer absolut inte på träd!




Finaste Ingela hjälper mig att hitta bra recept:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: