Josefins Värld

Lek

Kategori: Vardag

Idag på eftermiddagen gick jag och prinsen till "lilla" lekparken för att leka:) Jätte mysigt med herregud vad kallt det har blivit, tur att jag klädde på Elias mössa och tjocka myströjan men mig själv då? det glömde jag totalt, hade bara en något tjockare tröja på mig och jag höll på att frysa ihjäl!
Pappa Danne kom och mötte upp oss då han slutat jobba, jag älskar mina prinsar så oerhört, kärleken går inte ens att beskriva♥

Nu har jag pratat en lång stund med pappa i telefonen, Ibland får lixom både jag och pappa något ryck och kan prata i telefonen hur länge som helst med varandra, fast vi kanske bara har träffats nån timme tidigare;) Min pappa är verkligen den bästa och han vet alltid vad han ska säga när något är på tok eller när något gott bra. Jag har ringt till pappa många gånger och varit riktigt ledsen(senaste gången då en person sårade mig så oerhört:(,många gånger har jag nog snyftat så han inte ens hört vad jag sagt *skratt* pappa är en jätte bra lyssnare och på något vis känns det alltid bättre då man pratat med honom. Och mamma lilla mamma ingen är väl som du♥ 

Är det bara jag som blivit mycket mer känslosam och har lätt för att gråta sen jag blev mamma? eller känner ni andra mammor igen er? :)

Imorgon har prinsen och jag ledig dag, undrar vad vi ska hitta på?

kramar



Kommentarer

  • vickan säger:

    Guuu va Elias växer. Verkar som ni har haft en bra sommar iaf =))) Och du ser så himla glad och pigg ut =)) Måste ta mig tid och hälsa på er nåt. Saknar dina skratt =) kram vickan

    2010-08-21 | 08:53:53
  • Joss säger:

    Men Vickan vad glad jag blir,vilka snälla ord. vi måste verkligen träffas snart så vi får skratta ikapp haha, Ha en underbar kväll, Pussar och kramar:)

    2010-08-21 | 17:46:49
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: