Josefins Värld

Kikar in...

Kategori: Vardag

... och säger Godnatt

Imorgon ska prinsen få gå på dagis en liten stund för att vänja sig inför veckan som kommer. Vi var där och lekte en stund idag oxå, gick faktiskt över förväntan, jag tror att Elias har längtat massor efter barnen och fröknarna. Och jag känner verkligen att jag kan släppa det här med dagis nu. Elias har det så bra där och jag vet att jag kan lita på personalen till 100%. Vi har verkligen lyckats få tag i det bästa dagiset med de bästa fröknarna. Jag trodde väl aldrig i min värld att någon skulle kunna ta så bra hand om min prins. Ibland önskar man att man verkligen kunde få dem att förstå hur mycket vi uppskattar dem, för det gör vi massor♥ Ni är det bästa!

Nä god natt var det visst vi skulle säga...

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: