Josefins Värld

Idag

Kategori: Vardag

Jisses vad denna dagen gått fort. Men nu är vi iallafall hemma och middagen ska börja lagas:)
Jag och mamma åkte en sväng till Birsta idag för att kolla på lite höst-ute- blommor men vi insåg ganska snabbt att vi var aningen för tidigt ute.

Hittade ett par svarta gummistövlar på Skopunkten som blev inhandlade, de får duga tills mina dröm gummistövlar dyker upp;) Ni vet väl att det är ett måste med svarta gummnistövlar iår, gärna med ett par tjocka stickade strumpor som sticker upp vid kanten, supersnyggt och väldigt praktiskt då man har barn:) Jag tänker använda mina med leggings och en oversize tröja till:)

För prinsen har det gått jätte bra idag, han hade dock vägrat att kissa där på pottan, men som Anna sa, det är ju första dagen idag det kommer snart att gå bra, och det tror faktiskt jag oxå, mammas duktiga prins, Jag älskar dig♥

Nu tror jag Mommo är på intåg? kul med sällskap:)

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: