Josefins Värld

Helgen som gått..

Kategori: Vardag

Nu är verkligen våran sista semesterhelg slut, på Tisdag börjar jag jobba igen, skönt på något vis men ändå inte..
Helgen har som vanligt gott i rasande fart.

På lördag morgon tog vi det riktigt lugnt vi lekte ute och hade det allmänt mysigt, på eftermiddagen fick vi det bästa besöket av Elias farmor och farbror Axel. Superkul! Vi grillade och gick på promenad. Viktigt att tillägga att jag nu sett min första levande orm ute i det fria! Mitt på våran prommis så börjar Daniel gå precis framför mina fötter så jag inte ska se vad som är en bit längre bort på vägen och jag kan såklart inte förstå vad han håller på med, ända tills jag får syn på fanskapet, usch usch usch säger jag bara, behöver jag tilägga att jag skrek.. ;) Jag har sovit med mina fötter på Daniel inatt... 
Vi fick världens finaste presenter av farmor/ Maggan & co från Paris. Heregud Maggan vad du hade prickar rätt, jag älskar våran present♥ Ni ska få se vad det är i ett senare inlägg:) Tack tusen gånger om♥
Elias fick en tröja med Rorri, och det kunde inte kommit lägligare eftersom Elias just nu bara går och sjunger- Rorri, en racerbil... Tack igen:)


Bästaste farbror Axel och farmor Maggan♥

Mys igårkväll, Undrar om det var sista gången man kunde sitta ute igår? Jag vill inte ha höst..

Idag Söndag har vi varit ute och lekt med barnen på gatan, jag har passat på att torka lite tvätt ute mellan varven och på eftermiddagen åkte jag, Elias och Mommo till Ikea för att köpa hyllor till Elias rum. Vi passade på att handla lite mat på samma gång på Ica Maxi. Och Elias fick ett gympa set av Mommo tils vi i September börjar på Barngympa:) Tack mommo♥
Kvällsfikat hos oss ikväll blev hemmagjord Pizza.. Mums!
Och vet ni? nu väntar bara lite strykning och att hänga upp tvätten i tvättmaskinen sen stämplar jag ut för idag;)


Söndagens prins i kläder från Geggamoja

♥I love you♥

Imorgon startar ny vecka, och det betyder nya mål nya möjligheter. Jag säger bara Välkommen hit igen verkligheten;)

Sov Gott !
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: