Josefins Värld

Hej..

Kategori: Vardag

Igår kväll hade vi det verkligen supermysigt:) Jätte god mat och trevligt sällskap. Medans pojkarna lekte nere i källaren med biljard och tv spel han vi prata en massa tjejprat;)
Tack för igår kväll Therese och Lenny:)


Prinsen var superduktig på Biljard:)


Jag och Therese sent igår kväll:)

Nu ska vi alldeles strax bege oss mot Selånger marknad, uscha säger jag bara, inte min grej dessutom har de absolut ingenting kul där! Skulle det inte vara för att prinsen så gärna vill rida på en ponny så skulle jag bojkotta det totalt. Men vad negativ jag blev nu då haha *skratt* Men som sagt prinsen vill ju så gärna.. :)

kram

Kommentarer

  • Therese säger:

    Tack själv! Det måste vi göra om snart! :) Kram

    2010-08-22 | 20:24:05

Kommentera inlägget här: