Josefins Värld

Gårdagen

Kategori: Vardag

På förmiddagen igår var vi (D, E och jag) på Krauta för att köpa kedjor så vi skulle kunna hänga upp våran nya gunga som vi fått av Ingela & co, Tack så hemskt mycket, jag älskar den:)
Efter Birsta besöket så mötte vi upp Ingela + barn för att bada lite på dyket och middagen åt vi tillsammans hos dem- Pizza. Verkligen så himla mysigt att sitta ute i solen och umgås med människor vi gillar♥

kvällen användes såklart till att montera upp gungan, efter att jag tjatat typ hela dagen;) stackars Danne, haha;)
Pappsen kom oxå förbi en sväng för att vara moraliskt stöd ;) Men nu tusan hänger den där och bra blev det dessutom! Jag har världens bästa man!

Nu ska gå ut och klippa gräset

Kramar


Pizza-middag

Jag och charmtrollet Melvin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: