Josefins Värld

Fredags lek

Kategori: Vardag

Idag har jag och Elias varit barnvakt åt lilla Melvin, som i övrigt att världens lugnaste och snällaste baby jag någonsin träffat:)
Vi har lekt massor, varit på prommis -två gånger, varit på Elias dagis, lekt med Ines och Erika som kom över till oss. Det har varit en super duper dag, men det känns i kroppen att jag är trött nu. jag måste försöka komma ihåg att andas ibland som Daniel säger, men jag är helt enkelt en sån person jag gillar att ha något på gång hela tiden. Det gäller både privat   och på jobbet. När vi har lite tid på jobbet och massor som ska göras är jag absolut som mest effektiv, medans om jag har hur mycket tid som helst blir det lite gjort:)

Hur som helst vill jag tacka Ingela & Co för att vi fick äran att vara med Melvin idag, det är ju inte bara att lämna bort sitt barn, (tro mig alla mammor vet vad jag snackar om nu) Nästa gång tar vi båda barnen så ni får göra något underbart tillsammans♥

Efter middagen åkte hela lilla familjen till Birsta för att köpa en tavellist, köpte även likadana gardiner till sovrummet som jag köpte igår på Åhléns fast rosa denna gång:)
Kanske måste jag testa senare;)

Det absolut bästa på dagen har inte hänt ännu;) Världens bästa Sofia och uffe är på väg hit från Uppsala, så roligt alla vi har saknat dem så mycket:) min syster är den bästa!♥

Ha en fortsatt härlig Fredag kväll!

Kramar

Att vara ute och gå idag med dubbelvagn var absolut ingen lätt match, men bra för mina vader:)

en mamma på prommis

Melvin

Elias och Melvin leker i lekparken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: