Josefins Värld

Förkylning på G?

Kategori: Vardag

En hemsk förkylning verkar ha kommit för att hälsa på oss:( Elias snorar massor och har varit vaken stora delar av natten. jag känner mig riktigt trött i kroppen, men om det är för att jag fått för lite sömn eller om det är förkylningen det har jag ingen aning om. Hoppas det är för att jag är trött, förkylning vill jag absolut inte ha * tänker positiva tankar*

Våran helg har bestått av jobb och att umgås med Sofia & co ♥ Snart kommer vi till Uppsala och hälsar på:) Det finns ingen roligare att vara med än Sofia. Vi är så lika men ändå så olika♥

Om Daniel lyckas komma hem i tid idag ska jag åka till frissan för klippning. Denna gången ska jag klippa bort en bra bit av längden och luggen ska bli kort:)

Vi hade stora planer på att åka till Härnösand ikväll för att hälsa på Sara & Co som är i stan, men jag har en känsla av att prinsen mår bäst av att vara hemma och bli frisk snabbt....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: