Josefins Värld

Dagen som gått..

Kategori: Vardag

Har  precis kommit in efter en snabb prommis alldeles själv ;) skönt att rensa tankarna och andas lite frisk luft.
Dagen har som vanligt gått i turbo, jag var på jobbet redan vid kvart över åtta i morse för personalmöte, sen var tanken att jag skulle komma hem så fort som möjligt för att ha lite mys med prinsen, men vi hade så mycket att göra på jobbet så jag hämtade honom på dagis vid två tiden.
Sen bar det av för lite mat shopping, sen hem göra middag - Fiskpinne tacos (tack för sällskapet mommo), sen lite mer lek sen dags för läggning sen prommis och ja nu sitter jag vid datorn och funderar på om jag ska göra ett försök ikväll för att slå Danne i Yatzy (Ja, Erica jag har försökt fuska men vann inte ändå;)

På tal om Erica, bäst jag ringer upp henne direkt..


Mästerfotografen tog kort på mig precis då jag kom från prommisen.  Och Lillis ville visst oxå vara med - Not :)

Kommentarer

  • Erica säger:

    Men Jossan du håller väl inte på att tappa stinget?!

    Vi måste ta en spelkväll o se om takterna sitter kvar =)

    2010-08-26 | 01:39:56

Kommentera inlägget här: