Josefins Värld

Vi ser ljuset tunneln, äntligen!

Kategori: Vardag

Äntligen vet vi vad som är fel på prinsen, efter flera oroliga dagar, Elias har jätte kraftig öroninflammation på båda öronen, och det krävdes typ 100 telefonsamtal och två läkarbesök för att vi skulle få reda på det, Vad är det som händer med sjukvården? Min prins hade kunnat vara bra nu om den första läkaren gjort sitt jobb. Inte konstigt att prinsen haft närmare 40 graders feber i 5 dagar. Jag är så glad att jag gick på magkänslan för jag bara visste att någonting var fel. Men nu tusan är vi snart på fötter igen bara vi ätit lite pencillin några dagar. tummen upp för läkaren idag på vårdcentralen som verkligen lyssnade på mig:)

Känns skönt att äntligen kunna slappna av så ikväll ska vi fira med att äta tacos och bara njuta:)

Kram


Happy mamma igen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: