Josefins Värld

Välkommen nya veckan

Kategori: Vardag

Nu börjar vi äntligen känna igen våran lilla prins, humöret är mycket bättre och han skrattar hela tiden, puh! Denna helgen som varit har inte varit lättsam. Jag och Elias har tjafsat hela tiden, och det händer verkligen aldrig annars, måste bero på att vi båda varit så sjuka i veckan, vi har helt enkelt varit super trötta. Dessutom har jag ju varit "ensamstående" i helgen eftersom Daniel jobbat på vårmässan.
Men nu blickar vi bara frammåt, denna veckan kommer bli underbar med perfekt avslut på helgen det känner jag på mig:)

Idag ska vi åka en sväng till Birsta, ska köpa gardinstänger till köket. Vi har hissgardiner just nu, men nu känner jag för att sätta vita gardiner istället, dessutom kommer vi kanske slippa nyfikna promenerande människor som rastar hunden vid oss bara för att titta in om det blir mindre insyn;)

Önskar er en underbar start på veckan!

kram


Kvällstur för att titta på hästarna igår kväll

Kommentarer

  • Anne säger:

    Fina tröja.. Hoppas du hittar det du ska ha i brista.. så hörs vi nån dag framöver:) kram å er

    2010-04-26 | 13:03:47
  • Erica säger:

    Antar att det där va innan hästincidenten ;)

    2010-04-26 | 20:29:30

Kommentera inlägget här: