Josefins Värld

Välkommen förkylda Fredag

Kategori: Hemma hos oss

Elias  fortsätter att vara förkyld men som tur är håller sig febern borta:)
Det är verkligen jätte fint väder idag synd bara att det blåser, men det finns ju inga dåliga kläder bara... ja ni vet;) och jag tror inte Elias mår sämre av att vara ute och åka lite vagn?
Våran vagn prommis tror jag kommer att bli hos mommo och moffa, jag ska ta med mig min shopping från gårdagen dit och prova mina inköp ordentligt. perfekt då man har smakråd:)

Egentligen skulle vi haft dejt med Erica i Huddik idag men det måste tyvärr vänta till en annan dag då prinsen mår  bättre, att ha med sig ett förkylt griningt barn på shopping har jag testat tidigare och det är absolut inte att rekomendera;)

Jag och Elias önskar er en underbar dag!


Nya kuddfodralet från Hm är på plats i köket

Kommentarer


Kommentera inlägget här: