Josefins Värld

Telefonsamtal och prommis

Kategori: Vardag

Har precis pratat med en vän till mig- katja. Så underbart att prata med dig idag, vi måste verkligen träffas snart. Jag och Daniel är ju gudföräldrar åt Katjas Ebba♥ Jag och Katja har gjort så mycket roligt  och idag då vi pratade känner jag verkligen att jag saknat dig♥ Jisses vad mycket vi gått igenom tillsammans, kommer bara ihåg när Katja väntade Ebba, vi var så tighta så det känndes nästan som att jag oxå väntade Ebba;)Kanske därför det känns som att Ebba har en egen plats i våra hjärtan. Men nu tusan ska vi skärpa oss och träffas snart!

Trots att våra näsor rinner tror jag att vi ska gå en långsam promenad och titta på hästarna. Och kanske måla lite med gatukritorna som Elias fick i Lördags då han hade namnsdag, enorm succé! Jag tror starkt på att frisk luft är bra så länge man inte anstränger sig för mycket, eller vad tror ni?

Kram



Kommentarer

  • vickan säger:

    Krya på dig!!! kram

    2010-04-19 | 15:34:31
  • Katja säger:

    Ååå gud vad du är söt min Jossan! nu ska de verkligen bli skärpning på dom få minuterna vi pratade idag vart de mycket skratt, :) Ska ta mig i kragen och hälsa på dig å dina grabbar så du få träffa mig å mian flickor :D Hoppas Elias "El-isac" blir bättre snart, Puss/Katja

    2010-04-19 | 21:07:04

Kommentera inlägget här: