Josefins Värld

Segt internet

Kategori: Vardag

Mitt internet har absolut inte velat samarbeta idag :( därav inga inlägg och bilder, har lixom inte tid att vänta på att en bild ska laddas upp i typ 5 timmar;)

Min dag på jobbet idag har varit super, vilka jätte underbara  arbetskamrater jag har, Dagen gick som svejsan och helt plötsligt var det dags att gå hem. Min bästa Erica ringde precis då jag var på väg att gå så vi passade på att gå och ta en fika och prata en massa strunt, Det finns ingen vän som är så underbar för mig som Erica!

Och jisses nu börjar desperate....

Kommentarer

  • Jonas säger:

    Hej Josefin, jag lovade titta in och det gjorde jag.

    Det var roligt att jobba med dej idag. Du har en jättefin blogg.Hoppas du kollar in min också, få lite inredningstips .ses på Lördag.ha det bra.

    2010-04-13 | 21:39:35
    Bloggadress: http://unemployed-designer.blogspot.com

Kommentera inlägget här: