Josefins Värld

Jag blir glad när det kommer paket på posten:)

Kategori: Vardag

Finns det något roligare än när man får paket i postlådan? Idag fick vi två tröjor från Gangstar, perfekt eftersom Elias börjar ha lite lite tröjor att ha på sig (ja det är faktiskt sant;)
Min bästa granne Erika har hjälpt mig att vinna en tröja på Tradera åt Elias, Det är en grön tröja med Muffins som jag letat jätte länge och nu äntligen har jag hittat den:) Tröjan är helt ny med lapparna kvar det var absolut ett krav från min sida.. Problemet är bara att tröjan inte dykt upp ännu i postlådan, men kanske snart, jag längtar:)

Jag kom ju på att shoppingen får vänta ikväll, jag hade ju helt glömt bort att det är Onsdag och det betyder ju Vattengympa och sen somna på soffan till Greys:)

Hoppas hoppas det blir sol nu Torsdag Fredag, för då är jag och prinsen lediga:)

Trevlig kväll!

Kommentarer

  • Erica H säger:

    Fick mail idag att tröjan är skickad så då borde den komma i morgon eller senast fredag :)

    2010-04-14 | 22:15:55
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se/
  • Josefin säger:

    Jippie! Gud vad glad jag blir! äntligen hopas bara att den är lika fin i verkligheten som på bild, kram

    2010-04-14 | 22:22:00
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: