Josefins Värld

Bloggen i skymundan

Kategori: Vardag

Bloggen har fått lida idag. Jag har verkligen inte haft en sekund över och fokus har verkligen legat på att vi ska bli friska.
Startade dagen med att prata med Vårdcentralen eftersom att när jag vaknade imorse hade jag så mycket yrsel så jag tog mig inte ens upp ur sängen, snacka om gratis fylla;) haha Läkaren har iallafall skrivit ut en nässpray som borde lätta på trycket i näsan, hoppas den funkar inte alls roligt imorse. Elias vaknade med 39.5 i feber men peppar peppar under dagen har febern legat på runt 38 hoppas det håller i sig..

Nu dags för positiva tankar, Imorgon kommer vi abslolut må bättre det känner jag på mig:)

Kram


Mammas coola prins, snart älskling kan vi gå och titta på hästarna igen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: