Josefins Värld

Min lilla skogsmulle

Kategori: Vardag



Vi har haft en riktigt bra dag idag, fast den började lite dåligt i skogen:( Tror det blev för konstigt för Elias då jag va med på dagis, så han va jätte ledsen en stund, men efter att ha varit hemma på en "paus" med mommo blev det mycket bättre:) Vad tusan skulle vi göra utan min mamma? Trots att hon va riktigt krasslig idag tvekade hon inte en sekund över att komma och vara med Elias.
Mamma och Elias är så otroligt fästa vid varandra, och visst tusan är det underbart. Elias blir alltid lika glad när han ska få åka till mommo, det är på nått vis hans fristad ungefär "här får inte du vara mamma,mommo är min och här gör vi bara mysiga saker tillsammans"
Men hur tackar man sin mamma för att man får vara hennes dotter och barnbarn?
Vi älskar dig mamma/mormor.

Imorgon ska jag och Elias ha en riktig mysdag, ni vet ligga i sängen länge och sen ha på sig mysisar hela dagen, fast jag tror sandlådan kommer kännas mer lockande för Elias istället för mysisar ;)
Hur som helst mysigt ska vi ha iallfall!

Jag skulle verkligen behöva ta mig tid och köpa årets vinterjacka, Jag hittade faktiskt en jacka från Odd Molly som jag blev helt såld på och skulle det inte varit för den otroligt otrevliga expediten på Kharma hade den varit  min nu:( Finns det nått jag avskyr så är det otrevlig butikspersonal, jag har faktiskt aldrig råkat ut för det på Kharma tidigare men en gång är en gång för mycket, enligt mig! Shit va sur och tvär jag är haha. Men nästa helg bär det av till Uppsala så förhoppningsvis finns den kvar där. om inte? så får jag väl återgå till att köpa en fjällräven, frysa som jag gjorde idag i skogen ska jag absolut inte göra i vinter!

Nu har min underbara man gjort mysfika till oss, så nu åker datorn igen och efter fika är det dags för sängen!

Sweet dreams!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: