Josefins Värld

God Morgon Torsdag

Kategori: Vardag

Elias är på dagis och jag har precis kommit hem efter en springtur, så nu väntar lite fil och flingor sen bär det av till jobbet, sista dagen den här veckan, imorgon ska hela lilla familjen åka till Uppsala:) Vi ska försöka hinna med att göra lite av varje- shopping, mumin musikal på Fyrishov, inflyttningsfest och så har jag en dejt inbokad med en av mina allra bästa vänner♥ 
Ska bli så underbart att komma iväg och umgås med dem jag älskar mest- Daniel och Elias och självklart Sofia och Uffis:)

Jag väntar med spänning på att Ingelas bebis ska anlända, Varje gång jag får ett sms hoppar jag till:)

Och Monica jag tänker på dig idag♥ Du har en stor dag framför dig.

Nu ser jag att klockan springer iväg, det är alltså dags ha lite tempo ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: