Josefins Värld

En skön Söndag

Kategori: Vardag

Idag har vi haft en riktig myssöndag- jag, Elias och Sofia. (Daniel har jobbat). det började med att vi sov rätt så länge, jag iallafall:) Det blev ganska sent igår alldeles för sent Jag, Daniel och Elias va ju iväg och träffade Jessica i gårkväll och sen bar det iväg på inflyttningsfest.
Efter shoppingen idag bjöd Sofia mig och Elias på lunch på världens mysigaste café. sen fick jag paket:) jag fylller ju nämligen år på Tisdag, huva vill inte bli äldre nu.. innehållet i paketet va underbart- produkter från mitt favorit märke Estée Lauder, tack underbara♥
På tal om paket, igår fick jag oxå paket av Jessica och innehållet i det paketet kan man inte direkt heller klaga på;) En Dior necessär.  Tack underbara vän♥ Längtar tills vi träffas igen.

Just nu sover Elias och jag och Sofia väntar på att Daniel ska komma hem så vi kan fara på en snabb shoppingtur till, vi hittade inte riktigt allt vi skulle ha tidigare så ett besök på Gränby centrum ikväll kommer att bli perfekt:)

Sen bär det av mot Sundsvall igen..

Kramar J


På väg till stan

Sofia och Elias

Kommentarer


Kommentera inlägget här: