Josefins Värld

Dagens prins

Kategori: Vardag



Dagens dagis Elias
byxor,tröja och mössa från Gangstar. och Mumin strumpor från Lindex
.


Egentligen borde jag inte alls sitta vid datorn utan istället göra mig klar, Känner mig alldeles trött i kroppen, kanske borde jag egentligen vara hemma idag? De vill ju egentligen inte att man ska jobba då man är förkyld med tanke på "Svinis" men jag är ganska övertygad om att jag har en vanlig förkylning.
Bara att bita ihop Josefin!

Gick ganska bra att lämna Elias idag, inte allt för mycket gråt, men frågan är slutar det någonsin göra ont i mitt hjärta? Så fort jag gått iväg vill jag bara springa tillbaka och hämta hem min lilla prins, men jag antar att deta är något som alla mammor går igenom? Men trots att jag känner  som jag gör verkar Elias trivas riktigt bra med alla barn, och det är ju det viktigaste!

Imorgon ska vi vara ute i naturen hela dagen med dagis. Elias går på ett "skogsmulle" dagis. helt underbart! närmare ett "ur och skur" dagis än så här kommer man inte:)

Opss klockan springer iväg, dags att få ordning på kalufsen..

kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: