Josefins Värld

Välkommen Oktober

Kategori: Vardag

Idag på morgonen har vi haft hur mysigt som helst:) När jag och Elias klev upp hade Daniel gjort iordning en brasa i öppna spisen *mysigt* så idag åt vi frukost och tittade på Mumin framför elden.

Men efter mys börjar ju såklart allvaret igen, Jag gick bort till dagis med Elias- massa tårar som vanligt, men ändå tycker jag nog att det börjar gå bättre. Mammas lilla prins är så duktig♥
Och nu sitter jag här framför datorn och svettas så där lagom efter min springtur, av nån konstig anledning får jag alltid jätte ont i magen då jag sprungit, vad kan det bero på? Är jag för otränad kanske? :)

Nä nu är det dags för en lång dusch!

Fridens Liljor
/ Josefin

Kommentarer

  • saraeu säger:

    härligt att komma igång med träningen!! hade också så ibörjan när vi började, troligen en otränad mage:D blir väl så efter man fått barn! drygt, men nu börhar man äntligen känna musklerna på magen :D nöjd!

    2009-10-03 | 15:01:40
    Bloggadress: http://saraeu.bilddagboken.se
  • Erica H säger:

    Åh, vad mysigt det lät med en morgonbrasa!

    2009-10-03 | 22:52:31
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: