Josefins Värld

Tack och God Natt Lördag

Kategori: Vardag

Vilken mysig kväll vi haft:)
Anne är verkligen en toppen tjej och jag är lyckligt lottad som får ha henne som vän, Tack för en trevlig kväll Anne & CO.

Just nu ligger jag i soffan och bloggar och funderar på om jag ska beställa ett par gummistövlar till Elias från Vincent, fast egentligen har han gummistövlar, men de är ju så tuffa Alcazar- stövlarna, kanske beställer jag ett par rosa till mig istället ;)

Mamma/mormor och pappa/morfar kom oxå förbi en snabbis ikväll, de hade varit och köpt ett legoflygplan till Elias som de genast ville ge, Tack så mycket! Elias är verkligen inne i en lego period just nu, så presenten va perfekt:)

Jag längtar tills imorgon då vi ska ha mysdag, kanske går vi och tittar om det finns några kantareller kvar?

Sov Gott!


Elias spanar in sina nya mockasiner som han fått av Anne, Marcus och Emil♥
Tack så jätte mycket, känner på mig att de kommer bli favoriter♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: