Josefins Värld

Helgen som gått..

Kategori: Vardag

Som vanligt har helgen gått alldeles för fort, vi har inte hunnit med att göra allt för mycket eftersom jag haft jobbhelg:( men nu är det gjort och nästa helg får jag vara ledig:)

Här kommer iallafall en snabb genomgång :)

Fredag hade jag och Elias turen att få vara med underbara mamma/mormor. vi började dagen med ett besök på café sen bar det iväg på stan för lite shopping, Hittade några fina tröjor som fick följa med hem, Och Elias fick som vanligt en massa fint av mommo, bla nya Mumin kläder som han ska ha på Onsdag då de ska fotograferas på dagis:)
Tack mamma för alla fina saker♥
Sen åkte vi hem för lite middag och tro det eller ej men mammsen och jag kom på att vi inte hade shoppat färdigt inför helgen så efter middagen så fick prinsen vara med pappsen och jag och mamma åkte vidare till Birsta :) Det är så oerhört roligt att vara med mamma, min underbara mamma och förebild. Love you♥
kvällen avslutade jag med min underbara man (och självklart Elias, men han va ju sovande) med massor av godis framför Idol, en perfekt Fredag med andra ord;)


Mina absoluta favoriter på Café Eclair :)

Busig prins på café:) Elias hade på sig nya tröjan från Geggamoja, helt underbar, mer kläder från detta märket kommer absolut att inhandlas.


me


Lördagen startade jag med jobb, kanske en av de mest händelse rikaste passet jag jobbat någonsin. En kvinna/tjej får ett raseri utbrott i butiken för att hon inte får växla pengar med oss (Vi har hårda regler om att växling är förbjuden). Helt utan förvarning kastar hon två par skor på mig, sen springer hon iväg allting går så snabbt så jag hinner inte ens kalla på vakten och tro det eller ej men efter bara en stund kommer kvinnan tillbaka och vill köpa ett par skor, samtidigt som hon gnäller om hur dåliga vi är som inte kan växla. Och även om man kan förstå henne så är ju en regel en regel. pratade med vakten senare och han gissar på att hon hade problem med aggressioner, jag antar att det inte va första gången han va med om detta..
Hur som helst detta går nog absolut till historien på jobbet, vilken grej lixom, Jossan fick två par skor kastade på sig.  haha, ja ni kan väl förstå att resten av Lördagen blev ganska tråkig i jämförelse med detta haha

Efter jobbet träffades vi  på jobbet alla kära arbetskamrater och hade prov party, skojsigt värre. vi åt jätte god pizza och provade massvis med skor:)
Resten av kvällen passade jag på att umgås med min bättre hälft, nämligen min underbara Daniel♥

så här såg vi/jag ut i Lördags. Och vet ni klänningen som hänger bakom mig på räcket va ett riktigt fynd som jag köpte på Gina, men den ska ni få se en annan dag, kanske inviger jag den nästa helg?


Idag Söndag har jag jobbat ett kort pass, Daniel och Elias hämtade upp mig efter jobbet. Vi åkte ut en snabbis till Birsta och tittade på lite skor:) sen bjöd mamma/mormor och pappa/morfar på god middag, Tack!
Och nu sitter jag här i pyjamasen redo att säga God natt!


Elias kollar in nya Mumin långkalsongerna :)

Ses imorgon

Kram

Kommentarer

  • Mia säger:

    Vilken dåre som kastade skor på dig!! Du skulle ha kastat tillbaka dom:o)

    2009-10-20 | 09:58:26

Kommentera inlägget här: