Josefins Värld

Snart 2 år..

Kategori: Vardag

Allting är så där underbart perfekt just nu!

Jag har världens bästa Daniel och våra lilla prins är bara för underbar, han bjuder då verkligen på många skratt på en dag:) och tänk snart fyller det bästa som vi har 2 år, Jag tackar gud varje dag för att jag fått den stora äran att vara Elias mamma. Elias = meningen med livet♥

Veckan som kommer har jag en känsla av kommer vara fullproppad med både kalasfix och jobb m.m, men visst är det underbart att känna att man lever? ;)
Har en känsla av att Elias kalas kommer bli jätte mysigt,(annat kan det väl inte bli när bara underbara människor som står oss nära är bjudna:) Och det är ju det som är viktigast, att Elias har det bra på sin stora dag:) Tänk våran lilla prins blir 2 år!

Efter kalaset ska jag ta tag i utlandsresan, massor som ska fixas- pass bland annat, fast det är en månad kvar törs jag nog påstå att jag har resfeber.. Men vi kommer ju ha världens bästa rumskompis- ♥Sofia♥ och där nere kommer vi att träffa bästaste moster Maria & CO. Men som sagt detta får jag ta tag i nästa vecka.

Denna veckan är en av mina allra bästa vänner hemma- Jessica♥ gissa om vi ska umgås??

Men nu väntar nya Chic och sen blir det God natt!

Sweet dreams!


Mina två älsklingar på lilla Emils dop, Tack Anne & Co för att vi fick vara med♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här: