Josefins Värld

Bästa eftermiddagen på länge:)

Kategori: Vardag

Vet ni? Jag har haft en jätte underbar dag, (förrutom att våran prins inte är riktigt frisk, det är nån dum förkylning som härjar igen)
Startade dagen med att gå till frissan för att klippa och färga, och eftersom prinsen är sjuk så stannade Daniel hemma, bara för att jag skulle kunna åka, hur snällt är inte det♥ så nu är man brunhårig igen då, och det känns riktigt bra:)

Eftermiddagen har jag spenderat med mina allra bästa vänner- Monica♥ Erica♥ & Jessica♥ inte ofta vi lyckas träffas alla på en gång, men idag lyckades vi, och vi valde att åka ner till Huddik för att köpa skrot På Dollar store:) Vilken underbar eftermiddag som självklart bjöd på massor av skratt. Tack underbara vänner, ni är helt klart de bästa♥

Tror att Elias har haft en underbar eftermiddag med tanke på att han fick vara med sin favvis mommo, De två älskar verkligen varandra, det första och  sista Elias säger innan han vaknar/somnar är mommo:)
Tack för hjälpen mamma♥

Nu ser jag att klockan springer iväg snart Desperate...

Go kväll


Mina underbara vänner♥

Kommentarer

  • erica säger:

    Gud så snygga vi är!!! ;) puss

    2009-10-28 | 11:21:07

Kommentera inlägget här: