Josefins Värld

Välkommen November

Kategori: Vardag

Vilken underbar helg vi haft! underbar men väldigt intensiv:)

Vill passa på att tacka alla som kom och gjorde Elias födelsedag så underbar, och tack för alla presenter♥

Gårdagen tillbringade jag och Elias med Sofia och mommo, vi va ute på Birsta och shoppade och åt middag på Ikea.
Köpte en fin väst på Vero Moda som jag inte riktigt har bestämt mig för om den ska få stanna eller inte? (Anne, jag tror den påminner om din, men visst köpte du din på Vila?)
Sen blev det mest bara lite småplock som fick följa med hem, bla varsin halsduk till mig och Elias, sidenband, lite jullsaker från Ikea.

Idag har vi inte alls mycket för oss, vi leker med alla nya leksaker och väntar på att sotaren ska komma hit. Kvällen tror jag vi ska tillbringa hos mommo eftersom Daniel är borta och jobbar:(

Må väl!


Elias äter glass på Ikea i nya tröjan från Gant, kofta Kappahl, byxor Kappahl och "uggisar" från Hm.
Världens snyggaste unge♥


mamma/mommo och jag


Sofia, vi saknar dig redan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: