Josefins Värld

Torsdag

Kategori: Vardag

Har precis kommit hem efter en timmes promenad med Erika:) Så nu kan man utan dåligt samvete äta en bulle idag;)

Inatt kom äntligen Daniel hem:) till Elias stora förtjusning, grejen va bara att Elias blev lite för glad och det slutade med att Elias ville gå upp och leka med pappsen- klockan halv tre! Han gav inte med sig förrens pappsen va uppe, men efter att ha visat sina grejer somnade han tryggt om på pappas axel♥ Jag älskar mina prinsar.
Imorse lämnade vi Elias tillsammans på dagis, och det gick super:) Våran lilla kille är så duktig♥

Idag ska jag jobba första dagen på typ en vecka, och dessutom jobbar jag kväll, men inte gör det nått eftersom jag tror att Elias föredrar pappas sällskap ikväll:)

Nu dags för dusch och smink

Ha en underbar torsdag!

Såhär glad är man på morgonen då pappa är hemma:)


nya byxorna från Rockefella är på tillsammans med tröja från Gangstar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: