Josefins Värld

Tisdag

Kategori: Josefin shoppar

Har precis kommit hem från jobbet och nu väntar vi( jag och Elias) på pappa Daniels jobb på att Mommo ska komma och hämta upp oss. Vi ska iväg på en snabb shoppingtur, måste köpa en vagn till Elias som vi kan ha med på resan:) (tack snälla Moffa♥)
Och dessutom har Elias brist på pyjamaser så det måste oxå inhandlas.

Ikväll skulle egentligen jag och Ingela åkt på spinning men vi valde att skjuta upp det tills imorgon istället:) och det passade mig utmärkt eftersom då hinner jag iväg med mamma/mommo ikväll:) jag menar vem vill träna då man kan shoppa? ;)

Ikväll ska jag lägga mig tidigt,blev alldeles för sent igår.. hur tusan kan man vara på ett möte till 22.30, hände det ens?

Ha en trevlig kväll!


Denna Britax vagn verkar det bli som får följa med oss till Gran Canaria
Kostar just nu bara 995 sek på Barnens hus ordinarie pris tror jag är 1695 sek. Men vi ska ha en med lite röda detaljer istället för gråa, ja ni läste rätt Josefin ska köpa en vagn med röda detaljer till Elias;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: