Josefins Värld

Måndag eftermiddag

Kategori: Vardag

Imorse kändes som att denna dagen skulle bli alldeles för stressig, men vet ni? Jag och Elias har haft världens underbaraste dag. Efter pass fotograferingen åkte vi ut och köpte en ny Barbapapa bok (som jag lovat om han skulle vara duktig hos polisen) (Farfar, den du köpte är nästan "uppläst" han älskar den och kan inte vara utan den på kvällen.)
Sen hann vi med lite shopping och dessutom bytte vi ett par vantar på Pop som gått sönder, jag gillar verkligen Pop i Birsta, supertrevlig personal! dagens Birsta besök avslutade vi med fika på Charm:)

Nu ska jag tända lite ljus här hemma tills mommo kommer och är med Elias medans jag går på möte,

Och dagens middag? Det får bli korvstroganoff och ris.

kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: