Josefins Värld

Helgen som gått

Kategori: Vardag

Idag är jag helt knäckt, kan det bero på att jag tog "svin" sprutan igår? Och hur är det möjligt att just jag skulle få alla biverkningar isåfall? ont i armen, feber,frossa, illamående... Huva...

Men helgen i övrigt har varit jätte mysig, Vi har både firat 5 årig bröllopsdag, varit på Melvins dop, firat Daniels födelsedag, varit på julskyltningen, ätit middag med Daniels familj, haft våra allra bästa vänner på besök.
Törs lova att vi inte haft en lugn stund, men ack så roligt vi haft.

I skrivande stund funderar jag på om vi orkar göra oss klara för att åka på apoteket? Det skulle verkligen behövas, resan närmar ju sig med stormsteg :)

Ikväll ska jag definitvt bara ligga under täcket på soffan...


mina två prinsar på julskyltning


mysiga första advent

Kommentarer


Kommentera inlägget här: