Josefins Värld

Första gången till stan utan mammsen

Kategori: Vardag

Trodde att jag skulle ha världens nervösaste dag idag, varför undrar ni? Jo för idag för första gången  åkte Elias till stan själv (utan mig eller Daniel)med dagis för att spela in en julskiva. Självklart jätte roligt för barnet men för mamman skapades det en grym seperationsångest, tack och lov har jag haft turen att få vara med Världens bästa Ingela,William och Melvin på shopping medans jag väntade på prinsen. Och jag tror nog att jag skötte mig riktigt bra, trots min seperationsångest..? :)
Elias hade ju såklart haft jätte roligt, jag menar äta lunch på Mcdonalds och sen sjunga i studio, vem har tid att tänka på mamma då:)

Tack för världens bästa dag Ingela detta måste vi göra om snarast♥ Har just upptäckt vilket underbart shoppingsällskap du är:) ♥

Ikväll ska jag iväg på spinning och efter det ska jag tvinga min underbara man att göra klart julklappslistan:)  Daniel kommer jubla av glädeje;)

Kram♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: