Josefins Värld

Torsdag

Kategori: Vardag

Idag har det varit en lite annorlunda dag. Jag och Daniel klev upp redan vid sju medans Elias valde att sova till halv  tio Daniel kände redan då han vaknade att han va förkyld. och efter att han tagit tempen som visade nästan 39 grader valde han att stanna hemma. Och en sak ska ni veta (ni vet säkert redan) att det är inte lätt att ha en förkyld karl hemma... jisses vilket gnäll haha Hur som helst är ju Daniel en riktig arbetsnarkoman så redan nu är han på jobbet IGEN!

Men en liten tur ut på förmiddagen har vi hunnit med iallafall. Vi gjorde upp en eld och brände kartonger och en massa värde papper som man inte vill slänga i en vanlig soptunna.
Vi tog oss även tid att städa ett skåp i sovrummet inför flytten. många skratt blev det eftersom vi  hittade en massa gamla foton på oss. Vilket underbart liv Daniel och jag levt och det bästa är ju att det bara blir bättre. Jag är så glad att jag träffade Daniel. Utan honom och Elias vore jag inget♥

Nu ska vi ta en smothie till mellis, kanske tar jag en sväng till stan sen med mammsen, om Daniel inte väljer att fara och jobba, vilket jag antar..

Kramar


Förkylda familjen eldar kartonger och papper

Elias va helt rätt ute, han tyckte att vi behövde ved då vi skulle elda, sötungen♥

Att åka bil med pappa är så roligt...

... och att sparka boll med mamma


.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: