Josefins Värld

TGIF

Kategori: Vardag

Inatt har vi sovit hos mormor och morfar:) Daniel va så himla dålig igårkväll. Och eftersom vi är den perfekta frun och barnet;) packlade vi ihop oss och åkte så älsklingen skulle få vila och bli frisk fort. Och det verkar då ha gjort susen för idag är han på jobbet:)
Hur vi har haft det behöver jag inte ens skriva om det har varit som vanligt- Helt underbart! Elias är verkligen fäst vid mormor♥

Lite shopping hann vi med igår kväll. men bara en kort sväng på Birsta. men jag hann få med mig två linnen hem:)

Idag ska vi bara sysselsätta oss med utelek och kanske kan jag lura med mig Daniel ikväll för att handla lite plant?

Njut av att det är Fredag:)

kramar


Nytt linne/tunika från Indiska. Denna stod det bara Josefin på och dessutom hade de fått in den igår. Tycker att den känns lite Odd Molly. Denna ska jag absolut använda flitigt till jeans och ballerinor.

suddig bild, jag vet:) denna hittade jag på Lindex och den är precis så där romantisk som jag älskar♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilka söta sommarlinnen! Vill bara berätta att det inte blir öppna försk för mig på tisdag - åker ju på kurs till Västerås. Vet inte hur jag tänkte när vi pratade om promenaden, veckorna går så fort ibland.

    2009-05-15 | 17:43:36
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se/
  • Elin säger:

    Jätte fina linnen, Sånna måste jag oxå inhandla =)

    2009-05-22 | 09:32:40

Kommentera inlägget här: