Josefins Värld

Natti natti!

Kategori: Vardag

Har alldeles nyss betalat månadens räkningar/räkning hehe. Daniel tycker att jag är så töntig när jag säger att jag ska betala mina räkningar.. han säger att det låter som att det är jätte synd om mig som måste betala en enda räkning på en månad- Till Telia. Jaja jag vet jag har det lyxigt Daniel, men det är ju för att du är en sån underbar man ;) och dessutom drar de ju facket på autogiro.. :)

På tal om Daniel saknar honom jätte mycket han är i iväg på utbildning nu några dagar och kommer inte hem förrens på Lördag. Daniel har till och med turen att han ska få hälsa på min farmor och farfar på vägen. FUSK! jag vill oxå träffa dem. Men förhoppningsvis träffas vi till sommaren?

Imorgon ska vi fortsätta lägenhets städande så vi blir klara nån gång och kan ägna oss åt roligare saker :) Jisses vilket kaos det blir när man flyttar,men ändå hade jag aldrig i min vildaste fantas kunnat ana att det skulle bli så här kaotiskt. Just nu lever vi i ett hav av flyttkartoger iallafall på nedre våningen.. och dessutom är det bara såna där trevliga kartonger frånbörjanvaalltsorteratmenpåslutetförsvannmotivationen kartonger. det vill säga allt är huller om buller.

Men vet ni? Trots alla kartonger,flyttstädningsar,räkningar/en som ska betalas;) är jag världens lyckligaste. För mig leker livet och allt detta på grund av min underbara familj. Kärleken är oändlig♥

Och eftersom bilder på vårat nya hem har efterfrågats, ska jag ta mig i kragen och ta lite bilder nån dag måste bara få upp gardinerna först.
Faster Ullis, nu har jag oxå köpt en vit Ektorp soffa från Ikea. tänkte på dig då:) Har du förresten dina kvar?

Nu ska jag sluta skriva en massa strunt och gå på dejt med John Blund istället!

ses imorgon
ciao








Kommentarer


Kommentera inlägget här: