Josefins Värld

Köks detaljer

Kategori: Hemma hos oss


Hyllan i köket, jätte dåliga bilder, jag vet, jag tog bilderna med webbkameran eftersom jag lyckats slarva bort laddaren till vanliga kameran i flytten..

Dessa glas i melamin från rice är mina absoluta favoriter:) och dessutom kan ju Elias dricka ur dem utan att man behöver oroa sig för att de ska gå sönder. Jag va in på Nordljus idag och där hade de fått in massor från rice, så jag har en känsla av att jag måste vädra mitt Visa snart ;)
Fatet/skålen i bakgrunden är oxå från rice och det har jag fått i present av min älskade syster Sofia. hon hade nog tänkt att jag skulle använda det som Muffins tallrik men just nu fungerar det som fruktfat.

Mina älskade glasmuffins! vad skulle jag göra utan dem? helt klart mina stora favoriter i köket. Den rosa är alldeles ny, den fick jag av Sofia härom dagen♥

Väggorden i köket.

Lillis i köket:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: