Josefins Värld

Just nu

Kategori: Vardag

Just nu sover prinsen för andra gången idag och det är bra, jag tror bergis på att sömn är en av de bästa medicinerna.
Febern håller i sig och så fort alvedonet släpper så stiger febern upp i över 39. lilla prinsen,jag önskar så att jag kunde ta skiten istället.

vet ni vad? Det sägs att vi ska kunna flytta in nästa helg.. törs man tro på det?? Jag tror jag håller mig ifrån att hoppas för mycket... Men önska kan man ju alltid

Nu ska jag göra iordning korv med bröd till stora hjärtat innan han åker och sliter vidare i huset..

kramar



Denna febertermometer har vi använt flitigt idag. Den är hur bra som helst och visar tempen på 3 sekunder. denna borde alla ha hemma:)

Kommentarer

  • SaraEu säger:

    18-22 är jag i härnösand!

    2009-05-08 | 14:34:02
    Bloggadress: http://saraeu.bilddagboken.se
  • SaraEu säger:

    ja, 18-22 maj då dvs! vart för snabbt de där inlägget! så ni kanske har tid att träffas på tisdag i Sundsvall? vill ju se huset om vi hinner =)

    2009-05-09 | 20:05:18
    Bloggadress: http://saraeu.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här: