Josefins Värld

Hos mormor och morfar

Kategori: Vardag

Trots denna dumma förkylning valde vi att åka till mamma och pappa ikväll på grillning. Och det va ett klokt beslut. mamma har tagit hand om prinsen och jag har fått lite tid för mig sjäv för att hinna pusta ut. Antar att många funderar på om jag inte har en karl som hjälper till?? Och det har jag självklart men just nu tar hus renoveringen upp så mycket tid- för mycket tid men snart så.. och det tar på krafterna att ta hand om en sjuk prins som varken velat äta eller sova på nätterna.
Men jag tackar gudarna för att jag har en sån underbar familj som alltid ställer upp♥

På tal om äta. Elias har ätit ikväll- makaroner. måste ha varit för att mormor och morfar hade köpt en ny traktor och en bok till honom;) tack snälla.

Elias har kommit på ett nytt ord som han använder typ jämt- Botapata
vad tusan kan det betyda???



Prinsen för några dagar sedan då vi åt vindruvor på verandan i huset

Kommentarer

  • Erica Håkansson säger:

    Ines upprepar också vissa "ord" som är omöjliga att tolka. Kan ingen skriva en baby-ordbok? Tänk vad frustrerade de ska bli när ingen fattar ett skvatt! Inte konstigt att de tar till lipen ibland. Gud vad ni sliter ni två, det lyser hos grannen och kl är över midnatt. Sista rycket?

    2009-05-11 | 00:05:50
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: