Josefins Värld

Välkommen Måndag

Kategori: Vardag

Idag va jag vaken och uppe före Elias!!! Det  är nog absolut första gången det  inträffat. Men till min stora förtjusning så va min älskade fortfarande hemma då jag kom upp, det första han säger är:
-Älskling, är du sjuk? haha
ja så känd är jag för att vara pigg på morgonen:)

Vi  hann iallafall planera lite mer kök och tjafsa lite om vi ska ha vitt golv i köket... Lugn bara jag ska nog få som jag vill ;) hehe..

Tror att jag och Elias ska ta oss en tur till badhuset, och jag tror bestämt att syster yster kommer idag? *längtar*

Ha en underbar dag!



Elias kollar in sängsortimenet igår på Ikea....


.... Och självklart måste man provsitta:)


En mycket funderande mamma- svårt det här med kök..


Fruktpaus med mormor


ps. Robin lägg märke till det suddiga på det första bilden :) ds.


Kommentarer

  • Robin säger:

    Haha, ja mycket suddigt blir det. Måste va en förjäkla bra kamera du har där du! ;P

    2009-03-16 | 11:52:17
    Bloggadress: http://enfulfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: