Josefins Värld

Kommer inte på nån rubrik

Kategori: Josefin shoppar

Idag har jag en sån där då jag längtar så mycket tills vi får flytta in, jag är tokless på allt vad renovering heter men det blir ju så bra då det är klart och allt blir ju nytt... men denna eviga längtan, tror inte jag längtat så mycket efter nått sen Elias låg i min mage:)

Förhoppningsvis ska vi hinna måla taken i helgen, vita såklart:) Jag älskar ju verkligen den lantliga stilen, men i huset har jag bestämt mig för att satsa på lite mer "modernt" eller jag antar att det kommer bli lite blandat. inrednings kontot glöder iallafall... ;)

 Har fått hem sakerna jag beställde från hm home, helt ok, mamma/mormor beställde vita påslakan därifrån och de va riktigt nice, nästan så jag ångrar att jag inte köpte samma.

Hur som helst, vi planerar att kunna flytta in till sista April, och lyckas vi med det ska jag ordna en riktig supermiddag till alla underbara som hjälper oss med huset, speciellt mamma och pappa som är oslagbart de bästa föräldrarna i världen♥ Ni är helt enkelt underbara..

Har aningen dåligt samvete för att vi inte hinner umgås med nära och kära, känns som vi inte träffat Erica och Robin på hur länge som helst(tur att telefonen finns), ♥
Monica ringde mig i morse, vi hann med att surra om det ena och det andra;) Tack vännen för samtalet, you made my day♥
Och snart kommer Jessica och Andreas hem från USA. har verkligen saknat henne massor♥, Längar tills vi är på G med simmningen igen.

Men snart kära vänner är allt som vanligt igen, bara det förbannade huset blir klart nån gång, haha..
 
Ikväll har jag starka planer på att övertala Daniel till att äta pizza, är verkligen inte på göramathumör..

Happy Friday!



 Kuddar jag köpt fast i vitt/svart



kökshanddukar


Korgar, perfekta att ha i köket med frukt eller bröd?

Allt från Hm Home


Kommentarer


Kommentera inlägget här: