Josefins Värld

Tisdag

Kategori: Vardag



Äntligen underbart väder igen!
Jag hade egentligen tänkt att vi skulle åka på Ikea idag men jag tror vi väljer att gå ut i solen istället:)

Alltså jag skulle aldrig klara av att vara ensamstående, Nu har Daniel varit borta i tre dagar och jag har fullt upp med att hålla bebisen, lägenheten, matlagningen i ordning. När Daniel åker bort  så får man verkligen veta att man lever :)
Och jisses vad tråkigt det är på kvällarna!
Älskling jag saknar dig♥
Men endast i dag kvar nu..

Idag lyfter jag på hatten för alla ensamstående!


Kommentarer

  • Kristina säger:

    Elias är ju ingen bebis längre ;)



    jo du jag vet precis hur det är att vara ensam... var nog jobbigt när man var hemma men nu när jag även jobbar 80 % så är det verkligen ett heltids göra att få vardagen att gå ihop hyffsat men tvätt och sånt får vänta till helgen annars skulle jag nog gå in i väggen.



    men några dagar ibland kan jag tycka är lite skönt åxå. fredagar är rätt sköna då är jag ledig och jag och Filip kan hitta på precis vad vi vill men visst är dte mysigt om vi är ledig alla tre samtidigt åxå.

    2009-03-31 | 21:00:06
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se
  • Erica Håkansson säger:

    Jag gruvar mig för hösten då jag förhoppningsvis ska börja jobba igen, vi är ju stundtals 7 pers i hushållet och Nils som både jobbar skift, bygger båt och jagar är ju inte hemma särskilt mycket. Det blir tufft, men måste gå. Man får helt enkelt sänka kraven på både det ena och det andra, fast det är inte det lättaste alla gånger. Tur att de äldsta kidsen är till bra hjälp när det krisar :)

    2009-04-01 | 15:05:07
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: