Josefins Värld

Tidsfördriv

Kategori: Vardag

När klev du upp idag?
 Fick lite sovmorgon i morse så vid nio tiden?
 

Diamanter eller pärlor?
Svår fråga.. pärlor tror jag


Senaste filmen du såg på bio?

Jisses, det är så längesen jag va på bio så jag kommer inte ens ihåg vad jag såg.


Favorit Tv-program?

Andra Avenyn, Greys, Desperate, cold case, listan kan göras lång ;)


Vad åt du till frukost?

Vaniljyoghurt med hallon, ett kokt ägg, en smörgås med smör, tropisk bravo juice


Vad är ditt/dina andranamn?

Maria


Din favoritmat?

Svår fråga..


Vilken mat gillar du inte?

Tacos, aldrig mer sen vi hade magsjuka...


Vilken är din favorit CD för tillfället?

Melodifestivalen?


Vilken bil kör du?

BMW

Vilken är din favorit macka?
Ljust rostad bröd med stark ost och apelsinmarmelad


Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?

människor som bara tar andra för givet och inte unnar varandra lycka


Vilka är dina favoritkläder?

för tillfället pyjamas eller mjukisar, i jobbande tillstånd har jag gärna leggings och tunika


Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?

New York New York

Favorit klädmärke?
beror lite på hur kollektionerna ser ut men jag gillar skarpt malene birger och Gant (klassiskt går hem hos mig)


Vart vill du dra dig tillbaka?
På en lugn plats vid havet

Favorittid på dagen?
Morgonen, när man möts av världens största leende från världens underbaraste barn:)


Var är du född?

Sundsvalls sjukhus


Vilken är din favorit sport att se på?

Hatar verkligen all sport, men måste jag välja nått så ser jag helst på skidskytte

Vem tror du inte svarar på dessa frågor?

Ska nån annan svara då??


Vem tror du svarar först?

----------------


Coca Cola eller Pepsi?

Coca cola


Fotboll eller ishockey?

inget av dem

Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
både och just nu ;)


Pedikyr eller manikyr?

Manikyr.

Några spännande nyheter att berätta för oss?

Nej inte direkt


Vad ville du bli när du var liten?

Kommer faktiskt inte ihåg, jo kanske va jag inne ett tag på att bli radiopratare??måste fråga mamma


Bästa barndomsminnet?

Helt klart alla underbara sommrar med diverse resor, resorna till Schweiz och Frankrike glömmer jag aldrig:) Ett annat underbart bardomsminne är att jag alltid haft min underbara mamma nära♥

Varit i Afrika?
Nope


Nånsin rullat in någon i toapapper?

Ja faktiskt- på min möhippa, stackars karl..


Varit med om en bilolycka?

Ja på väg hem från en kollektionsvisning i Umeå. En gammal alkis gubbe fick en stroke och kom över på fel sida, rakt in i våran bil..


Favoritdag i veckan?

Fredag helt klart, då vet man att man får umgås med sina kära♥

Favoritblomma?

Liljor helst rosa eller vita


Favorit snabbmatsrestaurang?

Mcdonalds


Äger du en cykel?

Ja


Vem fick du senaste mailet ifrån?

Hm


I vilken affär skulle du helst vilja utöka ditt kreditkort?

Måste man välja en?


Läggdags?

så olika


Vems svar är du mest nyfiken på?

----

Senaste personen du delade en middag med?
Det va igår då vi åt våfflor, hela min familj va samlad förrutom Ulf

Vad sysslar du med just nu?
Fyller i denna superlånga lista samtidigt som jag funderar på dagens middag

Favoritfärg?
Vitt

Hur många tatueringar?
1

 

Jisses äntligen färdig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: