Josefins Värld

Packning pågår!

Kategori: Vardag

Imorgon bitti drar vi ner till sthlm/uppsala så nu packas det för fullt! En hel del saker man ska ha med sig fast man ska vara borta så kort tid..

Jag har redan fått glöd på shoppingkontot fast jag inte ens åkt än.. Jag har lagt undan världens snyggaste gladiator sandaler på Bianco i Kista så de måste hämtas upp under morgondagen. Ska försöka hitta nån snygg vårjacka till Elias på Nk, vill gärna ha en Armani eller Burberry åt honom, men jag antar att det varit vår ett bra tag i Sthlm så jag ber till gud att alla inte är slutsålda??  Men med tanke på att när jag va i huset häromdagen gick jag under en stege säkert 3 gånger är väl all tur som bortblåst??.. Hmm wish me good luck!

Undrar  om det är nått bra på tvn ikväll?? ska passa på att mysa med Daniel och Elias= inget hus farande ikväll:)

Njut av kvällen!


Underbaring från Bianco som ska få flytta in hos mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: