Josefins Värld

Måndag

Kategori: Vardag

Har precis kommit hem från en snabb shoppingtur med Erica♥. Blev inga stora inköp hittade en tunika och en tröja på Gina, rea va det dessutom, resten av shoppingen bestod faktiskt av att köpa presenter till diverse:)
Hur som helst va det helt underbart att få träffa Erica en snabbis, Önskar att vi hade kunnat träffas mycket längre men eftersom att en liten trött prins- som väntade hemma med mormor och moster ville att mamma skulle komma hem så blev det snabb men intensiv shopping:)

Känns som att jag ätit alldeles för mycket gotta idag.. Började med att moster bjöd på fika på café Eclair i morse, sen har det bara fortsatt med en massa fikning känner att magen inte vill ha nått mer idag nu..

Imorgon planerar vi att åka och hälsa på Elias kusiner- Viktor♥ och Amanda♥ i Härnösand, och bara för att jag är så sällskaps sjuk har jag tvingat med min syster, är ju så tråkigt att åka bil själv eller själv och själv Världens underbaraste prins är ju med, men han gillar inte lika mycket som Sofia när jag sjunger *skrattar*.

Nu ska jag ta och städa upp dagens röra (som verkligen är värre än den brukar)

Ciao


Elias busar med världens bästa moster..


.. i kläder från Villervalla som moster självklart har köpt:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: