Josefins Värld

God morgon Lördag

Kategori: Vardag

Huva känner att jag fått en sväng av förkylning inatt?? Näsan rinner och huvudet är tungt:(  Hoppas bara att prinsen klarar sig?

Elias verkar tycka att Uffe har en väldigt skön säng med tanke på att han fortfarande sover. Medans jag sitter här på sängkanten hör jag små snarkningar:) Mitt underbara barn, som är mitt allt, Elias är = stor lycka♥

Idag vet vi inte riktigt vad dagen har att erbjuda?? Kanske blir det en sväng på stan i Uppsala? Har hört att det ska finnas mycket bra barnshopping här?

Nu ska jag passa på att ringa Daniel. Jag vet att han va uppe riktigt tidigt i morse med tanke på att Formel 1 startade idag, men förhoppningsvis är han nu i huset och jobbar? stackars Daniel han får jobba på som en tok medans vi bara lyxar i Uppsala *skrattar*

Ha en underbar dag!



Kommentarer

  • Erica Håkansson säger:

    Hej, nu har jag hittat till din blogg också (söt bild på Elias). Kan skvallra om att flitens lampa har lyst i grannhuset hela kvällen ;-) PS. Dina Gangstar-kläder har kommit.

    2009-03-28 | 23:18:53
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se/
  • Nina säger:

    Visst har dom ganska bra utbud i Uppsala gällande shopping ?



    Krya på dig =)



    Kram kram

    2009-03-29 | 17:12:08
    Bloggadress: http://behindmybrowneyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: