Josefins Värld

Världens sämsta mamma idag?

Kategori: Vardag

En dag som började så bra har nu slutat i kaos! Mitt lilla hjärte troll ramlade tidigare idag då vi skulle gå ut till bilen, vi har asfalt på parkeringen och jag kan inte säga om han snubblade i byxorna eller skorna eller om han bara tappade kontrollen??  Halva ansiktet skrubbade han upp, stackarn grät så han fick nästan panik. Och vilka hemska sår. jag åkte snabbt in på apoteket för att kunna rengöra såren. På apoteket lugnade de mig och sa att såren/ det skrubbade såg fint och rent ut. Men usch vad ont jag har i hjärtat, kan inte sluta grubbla- jag skulle ha hållt honom i handen, då hade min lilla prins inte ha ont nu. Känner mig som världens sämsta mamma:( Mitt underbara lilla barn! Varför kunde det inte varit jag som ramlade istället?

Ikväll är det Greys och jag har ingen tv inkopplad ännu. Tror jag ska hyra in mig på Sofias tv? om jag känner att jag vill lämna prinsen med pappsen en stund.  Helst av allt vill jag bara vara hemma och krama bort mitt dåliga samvete..

Kommentarer

  • Ejkej säger:

    Såklart du inte är världens sämsta mamma! Tycker du är en superbra mamma, men tyvärr kan man ju inte alltid skydda dom små livet mot ont. :(

    2009-06-03 | 22:27:54
    Bloggadress: http://viborpalandet.blogg.se/
  • Rist säger:

    Barn ramlar. Så är det bara...

    2009-06-03 | 23:39:09
    Bloggadress: http://enfulfisk.blogg.se/
  • Ingela säger:

    Inte är du då väl det hjärtat! Det är sånt som händer....jättehemskt förvisso...men dock sånt som händer. Förhoppningsvis så kommer Elias ihåg det som hände och tar det lite lugnare nästa gång. Ha det så gott. Kram!

    2009-06-04 | 10:13:55

Kommentera inlägget här: