Josefins Värld

Våran Måndag i bilder

Kategori: Vardag


Elias startade dagen med att kolla så inga skor försvunnit under natten;)

Sen åkte vi till stranden

Elias invigde sin nya uv dräkt från Lindex. och tro det eller ej men den är ljusblå precis som jag ville:)

Efter stranden åkte vi till Birsta, jag passade på att inviga min nya tröja från Hm :)

Vi har oxå hunnit med ett besök på:
  • Pirum parum, (köpte dagis kläder till Elias).
  • En snabb cykeltur runt området
  • Jag har äntligen tagit mig tid och målat fransk manikyr på tånaglarna:)
Och nu ska vi...

....äta denna och titta på Lotta på Liseberg.

Trevlig kväll!

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Heeej!!! Vilken härlig måndag, som vår :) Är bara Lisa som skriver såg du ville veta vilka som läser er fina blogg :) Hoppas allt är bra med er.. :)

    Många Kramar Lisa

    2009-06-29 | 22:04:57
  • Elin säger:

    Åh vilka härliga sommarbilder! Vart har ni badat nånstans?

    2009-07-01 | 19:23:25

Kommentera inlägget här: