Josefins Värld

Välkommen Juni

Kategori: Vardag

Vaknade i morse och va riktigt trött, jag har haft en sån där knäpp natt då jag inte kunnat somna. Man ligger lixom och tänker fast man sover..
Elias va iallafall på strålande humör och vem kan känna sig trött då man blir väckt av en underbar prins som säger mamma och sen får man ett hav av pussar. Elias är inne i en riktig puss-period just nu. som tur är vill han helst pussas med mamma ;)

Men trots trötthet smög sig rastlösheten på.. Och som tur va kom världens bästa Erika och Ines förbi i samma veva. vi tog en jätte mysig promenad och sen blev det lite lek här hemma. Elias och Ines verkar leka bra ihop, kul.

Sitter i skrivande stund och funderar på om jag ska orka ta mig ut till Birsta, måste köpa en hissgardin till köket. Det är verkligen dags att få upp gardinerna nu.. Eller så struntar jag i det tills imorgon..

Nu ska jag iallafall passa på att packa upp en flyttkartong...




Erika och Ines♥


Elias i full fart


Elias och Ines



Kommentarer


Kommentera inlägget här: