Josefins Värld

Sköna Söndag

Kategori: Vardag

Idag har vi haft en riktig mysdag. Vi städade först nedervåningen, puh! men nu känns det superskönt att det äntligen är gjort, men gud vad fult det är där nere. jag längtar tills kalla hösten kommer så vi kan börja renovera. och då menar jag inte att jag längtar till hösten utan tills vi ska renovera ;)

På eftermiddagen tog vi en tur till Nordljus och Birsta. Köpte jätte fina chinos och tisha i ljusblått till Elias, tror det kommer bli jätte fint på midsommar:) själv hittade jag en fin halsduk på rea på MQ och självklart blev det en och annan bil inhandlat på Lekplaneten. Ibland måste man muta för att shoppingen ska gå smärtfritt ;) På Nordljus inhandlade jag bara lite nya muffinsformar:)

Middagen åt vi på Max och sen har vi varit hemma hos mamma och pappa.

Just nu har vi tänt en brasa och ska titta lite på tv. Imorgon börjar vardagen igen..

Kramar




Kommentarer


Kommentera inlägget här: