Josefins Värld

Nyöppning och tv fix

Kategori: Vardag

Ny öppningen va  en liten butik i ett garage på Skönsmon, jätte mysig med mycket lantlig stil. hittade inte direkt nått som gav mig en WOW känsla, men ett kuddfodral fick följa med mig hem. Gott fika,(men ingen champagne, haha).
Det roligaste va nog ändå att jag fick umgås med Erika♥ Och prata lite  tok;)


Nya kuddfodralet fick flytta in i köket, Ni får tänka bort att vi inte har fått fast listerna runt fönstret ännu:)

Just nu håller Daniel på att äntligen få igång våran tv, Jippie! jag tror jag ska fira genom att titta på tv hela natten;)
Medans Daniel jobbar på gör jag och Elias det vi är bäst på- Att pussas :)

Jag älskar mina prinsar över allt annat♥




Kommentarer

  • Anonym säger:

    Den kudden visste var den skulle, det blev ju kanon!

    2009-06-04 | 22:07:49

Kommentera inlägget här: